The Cursed Crusade

The Cursed Crusade : Droga po wiarę .

,,Zauważyłem tą grę i od razu chciałem ją mieć , więc ją jak najszybciej kupiłem .Wróciłem do domu odpalam ją i doznałem lekkiego szoku że ta gra tak mało popularna (pewnie nic o niej nie słyszałeś)a , jednak fabuła potrafiła wciągnąć tak samo jak ,, dobitki " i tryb współpracy.

Dzień dobry!Dzisiejszą grę którą mam zamiar zaprezentować jest The Cursed Crusade .Mało znany tytuł jak na taką dobrą produkcję .Ostatnio postanowiłem wprowadzić małe zmiany w pisaniu recenzji , więc będzie może lepiej jeśli będę pisał podtytuły i ich opisy ?Może tak spróbuje.

Krucjata czy otwarcie puszki pandory?

my się w dialogi zrozumiemy , że krucjata to tylko interes w odnalezieniu wszystkich  relikwii po Jezusie i otworzeniu piekła.A to wszystko plany opętanego manią mężczyzny Boniface de Montferrat prowadzącego krucjatę.Do tego nasz główny bohater Denz de Bayle  jest opętany przez siły piekielne tak samo jak przypadkowo spotkany towarzysz broni Esteban . Na początku Denz nie chciał bu mu towarzyszył ale dzięki turniejowi (tak jest tu nawet taki rozdział ) wyruszają razem w poszukiwaniu ojca Denza.No ale nie chce wyjawić całej fabuły ale powiem że wciąga .

,,A to Boniface de Montferrat we własnej osobie . "

Trochę RPG , trochę łamigłówek i zagadek.

Ta gra nie jest zwykłym RPG a , także nie jest z żywca wzięty z Tomb Raider ale zawsze trochę tego i tego.Ta gra pozwala na niezłe kombinacje z trzech przycisków na myszy ( naprawdę) a wyjdzie nam ponad 400 ataków a do dyspozycji mamy 130 rodzajów broni (w tym takie zabawki jak kusza czy topory wojenne) , ale także ulepszanie postaci w danej umiejętności lub posługiwaniem się bronią (są także możliwości dodawania dwóch broni np.maczuga+łuk+kusza albo miecz dwuręczny i to wszystko jest do ulepszenia).

 ,,Tak na przykład wygląda rozwój dwóch maczug na różne możliwości wykończenia wroga"

Plus i Minus

Gra zawiera dużo kombinacji klawiszy i broni białej a , także wspaniałą fabułę no ale wszystko ma minusy i dla mnie to zakończenie które nic nie wyjaśnia (może będzie dwójka ale są słabe szanse na to ) i czasami straszne bugi .

Ocena:Na krucjatę każdy musi iść czyli bardzo dobra produkcja!,,Kogo ta głowa?"-Krystian

0 komentarze: