Drakensang Online

Drakensang Online : Świetny RPG  w  grze internetowej.

,,Odkryłem tą grę dzięki jednej z reklam.Pobrałem i zagrałem , ale zrozumiałem że gra w pojedynkę nic nie da na pierwszych poziomach.Dobrałem się z kolegą i graliśmy całe godziny .Gra daje wiele frajdy a eventy prezenty."

Gra na wiele godzin!

Twórcy bardzo się postarali przy tej grze.Każdy może w nią zagrać a to wszystko za darmochę .Początkowe walki z goblinami później z bosami a na koniec epickie walki na końcowych mapach.
Możemy poruszać się po wielkich lokalizacjach i walczyć z różnymi potworami.

Mocna strona : Walka na arenie.

Na arenie możemy walczyć w trybie : Gracz VS Gracz , 3 Graczy VS 3 Graczy , Tryb flagi i Obrona zamku.Każdy tryb ma swoje właściwości .

Wszystko zależy od ciebie.

Czy chcesz być magiem gniotącym ogniem innych przeciwników czy rycerzem z mega mieczem to wszystko zależy od ciebie !

Ocena:Do pogrania z kolegami więc warto zagrać!,,Co ten koleś robi ?Aaa on tylko mnie zabił :)."


0 komentarze: