Crash Time II

Crash Time 2 - Pościg w świetle policyjnych kogutów.

,,Ja , kolega i dwa pady.Niezły odjazd przy wciśnięciu gazu a stłuczki wyglądają bardzo realistycznie.Pamiętam do dziś gdy swoim policyjnym wozem uderzyłem w pociąg.Nerwy były straszne gdy on zadowolony przejechał przez metę .Nie puściłem tego płazem."

Gra na podstawie świetnego serialu!

Grę zakupiłem ale dowiedziałem się że gra jest na podstawie niemieckiego serialu   Alarm für Cobra 11 na nasz język Cobra:Oddział specjalny.A że nie lubię grać bez ,,wtajemniczenia " obejrzałem kilka odcinków ale niepotrzebnie bo w grze ciągle jeździmy samochodem nie wychodząc ani strzelając.Misje są w porządku lecz odchodzą czasami od fabuły .


Jeżdżąc po ,,mieście duchów"!

Zdziwiłem się trochę gdy nie widziałem żadnych przechodniów na ulicach tylko same samochody.Podczas ładowania misji czasami można zauważyć tekst cytuję : Obroniliśmy przechodniów przed pokusami graczy.
Z drugiej strony może to lepiej bo to trochę nie wypada policjantom podczas pościgu przejeżdżać co drugiego człowieka na drodze.

Mamy co robić.

Gra zawiera wiele misji na którą przeznaczyłem około 8 godzin.Od pościgów przez ucieczki do szalonych eksplozji bomb .Zawiera też tryb wieloosobowy na komputerze do 4 osób .Największa zabawa jest gdy np.u mnie grała młodsza siostra,brat,kuzynka i ja (danie siostrze kierownicy i porshe nie był najlepszym pomysłem).

Grafika nie wymiata ale relaksuje.

Nie jest to produkcja na miano NFS ale warto do niej zajrzeć .Gra nie nudzi bo zawsze jest inaczej sformułowane zadanie.Dla mnie gra godna zagrania.

Godna polecenia !,, Ej nitro !?  " - Krystian 

0 komentarze: