Minecraft

Minecraft : Z klocków można wszystko!

,,Odpalam grę i nie wiem o co chodzi? Wersja 1.7.3 , ja na fotelu i dziwna kwadratowa ręka w prawej stronie ekranu .Nie wiedząc klikałem energicznie na lewy klawisz myszy i nic nie mogłem zrobić.Wreszcie zdobyłem ,,Dirt" i zbudowałem z niego domek.Później poradniki pokazały mi prawdziwe możliwości Minecrafta!

A to wszystko dzięki Mojang Studio!

Dobry wieczór!Dziś o godzinie około 22:00 chciałbym pokazać chociaż kawałek możliwości jaki daje nam Minecraft.Proszę wygodnie usiąść w fotelach i życzę miłego czytania :).
Minecraft jak tu zacząć ? Po prostu powiem tak ! Ta gra daje nam nieograniczone możliwości możemy tu zbudować wszystko i uczyć się w trochę dziecinny sposób ale uczy przede wszystkim matematyki i obliczanie przestrzenne lecz pewnie nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy.Serwery multiplayer zostają specjalnie zmodyfikowane na wszelaki sposób.Najsławniejsze mini-gry w ,,klockach" to np. Igrzyska śmierci , parkour czyli mapy wymagające zręczności itd.Nie wspomniałem też o modyfikacjach które są ciągle dodawane a istnieje ich pewnie około sto tysięcy więc ma się w czym wybierać . Textury w grze są strasznie łatwe do obróbki i można je samemu zmieniać . Niestety tą grę można wielbić , lubić lub nie nawidzić.Ja jestem po środku więc ta ocena będzie chyba najbardziej sprawiedliwa więc daje.

Ocena: Dla fanów klocków :)!,,Kopię obsydian drewnianym kilofem" - Krystian.

0 komentarze: